UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 16 lutego 2017

Orędzie Jezusa Chrystusa 26 X 2016 cz. 4. Smoleńsk uzupełnienie: Smoleńsk to dzieło szatana. Niektórzy zostali zabici w Polsce



  • Smoleńsk moje dziecko jest dziełem szatana. Jako taki wymaga modlitwy, pokuty i zadośćuczynienia Bogu za grzechy.
Pobożni ludzie dawnej pytaliby, czym Panie zgrzeszyliśmy, że tak nas dotknąłeś?

Reakcja istotnych sił narodu, uczciwych Polaków była właściwa.
Niestety satanistyczne siły są również w Kościele, szczególnie w Warszawie, choć nie tylko.
Naród był bez pasterzy, albo można było też rzec, że było ich za mało i byli za słabi.
 
Ale czy modlicie się za swoich pasterzy? Skąd mają czerpać siły? „Uderz w pasterza, a owce się rozpierzchną”. Na biskupów, pasterzy Kościoła jest więc największy ukryty atak, największe zakusy szatana. W drugiej kolejności na kapłanów. Ale pierwszym celem są biskupi.
 
I co się stało? Jak naród potem wziął udział w modlitwie różańcowej za Ojczyznę..
Marne to ilości zadeklarowanych w stosunku do odmawiających różaniec codziennie w Radio Maryja.
Ale ani biskupi, ani w Radio, które chciała dać Polsce moja matka, nie nawołują do krucjaty różańcowej. Owce są winne, ale o ileż bardziej 
 pasterze.

Szatan czyni wszystko aby Polacy się nie podnieśli.

Teraz dopiero narodowa pokuta.
Dobrze, ale czemuż nie wcześniej. Ofiara Smoleńska nie byłaby potrzebna. Wiem, że się krzywisz i wzdragasz jak to mówię, ale przecież nie mogłeś być pewien, a teraz już wiesz, że zginęli w Smoleńsku.
Tak, nie wszyscy. Niektórzy zostali zabici w Polsce. I nie było jednej delegacji, ale loty do Rosji były.
Po cóż by likwidowano hangar na Okęciu jeśli nie po to by zatrzeć miejsce zbrodni. Po cóż by zabijano architekta i dwie inne osoby, gdyby nie to, że to zdarzenie mogłoby je naprowadzić na miejsce zbrodni.
Po cóż by był porzucony daleko od lotniska samochód Agaty Indeckiej gdyby nie to, że została uprowadzona.
  • Ale z tego co Matka Boska mówi wynika, że wszyscy zginęli w Smoleńsku.

  • Nie wynika mój synu. Przekaz Mojej Matki nie może podawać błędnych informacji.
Jednakże Moja Matka w tych przekazach nie chciała i nie mogła podawać dokładniejszych informacji choćby takich, że niektórzy zostali zamordowani w Warszawie.
Jeszcze wiele miałbym wam do powiedzenia, lecz teraz znieść (jeszcze) tego nie możecie”.
Podobnie i Moja Matka w tej sytuacji i tym stanie rozumienia sprawy. Uznano by, że to przekaz zainspirowany może złym duchem, albo zafałszowany a i sam biskup Dzięga nie zatwierdziłby go wtedy.
Ludzie dodatkowo w części zwątpiliby w Matkę Bożą i Boże Miłosierdzie. Ogarnęłaby ich zgroza i czuli by się zagubieni.

Wiem, ty reagujesz inaczej. Ciebie to raczej mobilizuje, ale też dlatego, że lubisz gdy stoisz obok, albo ponad tłumem. I masz inną wiedzę. Łechce to też Twego ducha. No i nie jesteś człowiekiem prostym i poczciwym.
Nie ma dla Ciebie niemożliwych scenariuszy, choć równocześnie długo weryfikujesz i trudniej „wierzysz” w pewne rzeczy. Jesteś złożoną osobowością i takim Cię uczyniłem. To jednak wszystko ma mi służyć i pracować na Twoje zbawienie, a nie na rzeczy przemijające, będące Światem i często zabarwione grzechem, albo wprost grzeszne.
Jesteś jak żołnierz elitarnej jednostki, który znakomicie się w nich sprawdza, a nie spełnia wymogów jako zwykły żołnierz.

Z tym Cię pozostawię Mój Synu i z Moim Błogosławieństwem. Jutro znów będziesz pisać. Uniż swoje serce i czekaj na mnie z radością.
W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego Amen.

Dziękuję Panie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.