UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 9 czerwca 2017

Niedziela Zesłania Ducha Świętego (4 VI 2017) . Proroctwa Boże nie są proroctwami jasnowidzów



Niedziela Zesłania Ducha Świętego.

4 VI



- Kocham Cię moje dziecko.

- Każdego kochasz Panie.

- Tak, ale nie każdego jednakowo i nie w taki sam sposób.



Pisz dziecko



- Jak jesteś smutny i cierpiący, zmęczony, czy znużony, ogólnie źle się czujesz, lub niezbyt dobrze (co ostatnie jest prawie zawsze) kocham Cię jeszcze bardziej  niż gdy czujesz się dobrze.

                   Wrócisz dziecko po mszy,

                   Kiedy będziesz miał trochę więcej czasu.

                   Teraz wróć do różańca.



Pisz dziecko



- Sytuacja zmusiła nas do rozmowy przed mszą. Histerie Twojej mamy nie podobają mi się. Wiem, ze ją boli,  ale nie robisz jej krzywdy, choć mówi, że ją robisz.

Boli mnie to.

Jeśli jesteś w innym pomieszczeniu nie może okazywać zniecierpliwienia jeszcze nim skończy mówić, że nie jesteś jeszcze przy niej.

Wyrzuty, jak w tej chwili, mnie ranią.

Idź, dziecko, na mszę.

Przygotuj się.

Nie mówi nic na te niesprawiedliwe słowa.

                 Amen, moje dziecko.



21.12



Pisz dziecko



- Cóż z Twoją mamą – myślisz nadal. Miała być zdrowa, a nie jest. Mówiłem, że nie potrzeba lekarza a tu okazuje się potrzebny.

Jak powiedziałem: Ja dotrzymuję słowa. Kto chce rozumieć niech rozumie. Ten kłopot związany z jej przewozem do ośrodka zdrowia gdy Ciebie nie było i jutro, zakup lekarstw, zastrzyki, to wszystko nie miało być potrzebne. I nadal nie musi być.

Czy możesz coś tu zrobić? – nie.

Czy możesz tu coś powiedzieć, tłumacząc mamie, co zmieniłoby ten stan?- też nie.

Chciałem aby była zdrowa. Okazało się jednak, że tak stać się nie może. Nie ze względu na niemoc Chrystusową:) { To jednak słowa z sarkazmem – uzupełnienie od Pana}, ale na braki w duchowości Twojej mamy. I nie chodzi tu o wyższą teologię. Wcale o nią nie chodzi.

- Więc, Panie Jezu, Ty nie mówisz przeze mnie jak będzie i jest to ostateczne, tylko jak może być jeśli pewne warunki są spełnione i Ty się spodziewasz, że będą spełnione o ile można tak powiedzieć.

- Tak synu.

Mówię do Ciebie, ze Warszawa zostanie uratowana jeśli będzie spełniony warunek ekspiacji za satanizm poprzez uczynienie tego w kościołach. W braku tego działania daję możliwość procesji świeckich, już bez duchownych, która może odroczyć ten stan.

Proroctwa Boże nie są proroctwami jasnowidzów. „Spełni się, bo się ma spełnić". Nie, jest to kwestia nawrócenia, dyspozycji ducha, pokuty, ekspiacji, umartwień.

Ty się, dziecko, nawróciłeś i dostałeś więcej niż się spodziewałeś, mimo nadal swoich braków i wielu złych chwil. Ale jest trwanie, walka i pokonywanie zła. W zawierzeniu Mi.

Podobnie kraj, naród dostanie więcej niż się spodziewa jeśli będzie postępował uczciwie względem Mnie, jak to teraz czynisz.

                                   Amen

                                   moje dziecko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.